יום שני, 8 ביוני 2015

אפשר לגבוה לעבר לגנטיקה

האם אפשר לגבוה לעבר לנטייה הגנטית שלנו?

התשובה היא כן! אכן ניתן לצמוח לגובה להגדיל את גובה השלד שלנו ! מעבר למצב הרגיל.
ניתן לתפעל את תהליכי הצמיחה שלנו לגובה ואת ההתפתחות הגופנית ללא קשר לגנטיקה.

 ניתן לשפר ולהמריף את הצמיחה של הגוף והשלד שלנו, ע"י תוכניות תזונה, תמחים ואימוני מתיחות מסויימים ניתן לשפר את הפוטנציאל של הצמיחה לגובה.
אכן ניתן לעזור לגופנו לגדול באופן טבעי וגבוה יותר לעבר למצב הרגיל!. כך לשפר את יכולות הגדילה הטבעית של גופנו. בעזרת בניית תוכנית אישית ניתן להגדיל את גודל השלד לגובה.


כיצד מתרחש הגדלת השלד וגובה האדם ?

השיפור בצמיחה לגובה גופינו ישנם הרבה מערכות השולטות על תפקוד גופנו. כך למשל "מערכת הגדלת גובה" הנקראת מערכת הבלוטות להפרשה פנימית (המערכת האידוקרינית).

בלוטת יותרת המוח (היפופיזה) מחולקת לשני חלקים; האונה קדמית ואונה אחורית. האונה הקדמית  מסדירה את הפעילות בלוטת התריס, יותרת הכליה ואת בלוטות הרבייה (אשכים ושחלות).
האונה האחורית מייצרת הורמון גדילה, אשר ממריץ את הגדילה של עצמות הגוף ורקמות אחרות בגופנו, ההורמון משחק תפקיד חשוב בניצול חומרי תזונה שונים, כגון: מיקרונוטריאנטים ומינרלים.

הורמון הגדילה (GH) הניקרא גם סומטוטרופין (STH) הינו הורמון אשר ממריץ צמיחה  והתרבות תאים בבני אדם ובעלי חיים.

הורמון הגדילה מורכב מ- 191 חומצות אמינו, שרשרת של פוליפפטיד שמסונתזת, מאוחסנת ומופרשת  ע''י תאים סומטוטרופים באגפים צדדיים של בלוטת יותרת המוח הקדמית.

צמיחת גובה באדם מושפעת מאוד מפעילות הורמון הגדילה וכן נראה מומרץ ע"י לפחות שני מנגנונים.
הורמון גדילה - GH מגרה ישירות חלוקה והכפלה של כונדרוציטים של הסחוס. אלו הם תאים ראשוניים בסיום הגדילה (אפיפיזות) של העצמות הארוכות  (ידיים, רגליים).
הורמון גדילה ממריץ גם את ייצור של פקטורי גדילה דמויי אינסולין 1 (בקיצור: IGF1), הורמון הומולוגי פרואינסולין. איבר היעד המרכזי של הורמון הגדילה בעבור תהליך הנ"ל הוא הכבד, שם ההורמון ניקשר לרצפטורים הגורמים לייצור ההורמון IGF-1.

להורמון IGF-1 ישנם השפעות הממריצות גדילה על מגוון רחב של רקמות (לרבות רקמת העצם והסחוסים).  IGF-1 נוסף  נוצר בתוך רקמות היעד, מה שעושה אותו ככל הנראה הורמון אנדוקריני וכן הורמון פרקריני / אוטוקריני. ל-IGF-1 יש גם השפעות ממריצות על תא עצם ועל פעילות הכונדרוציטים כדי לקדם צמיחת עצם.

הטיפול המשולב בקליניקה של ד"ר עזרא, ממריץ את תהליכי הצמיחה ויאיץ את הגדילה הטבעית שלך ע''י שיפור רמת הורמון גדילה אנושי, זה שגופנו מייצר וע''י כך יצירה מוגברת של סחוסים, דיסקים ועצמות.

התהליך פשוט מאיץ את הצמיחה לגובה ונועד לסייע לגופנו לגבוה הרבה יותר מהר ושיפור יציבה ותפקודים כלליים. כבר בחודש הראשון, תתחיל לראות שינויים, כגון: שיפור ביציבה ושיפור גובה כמו כן שיפורים בבצועים הספורטיביים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה